|

Provedba radionice s grupom darovitih učenika

Diseminacija aktivnosti – Soverato, Kalabrija, Italija

U sklopu provedbe Erasmus K1 projekta „Rad s darovitim učenicima – ulaganje u našu budućnost“ i diseminacija tečaja „Special needs students / sen education“ održanog u Soveratu od 21. do 28.4.2024., pod vodstvom Adrijane Baus, prof. hrvatskog jezika i Sandra Sinković, prof. povijesti, 9.11.2024. održana je radionica za darovite učenike 5. i 6. razreda.

Cilj radionice o emocionalnim kompetencijama bio je prikladnim i zanimljivim aktivnostima razvijati empatiju i neverbalnu komunikaciju, vježbati prepoznavanje dodirom i komunikacijom s članovima svoje skupine te jačati timsku suradnju.

U prvoj aktivnosti učenici su razvijali empatiju i vještine neverbalne komunikacije izražavanjem i prepoznavanjem emocija putem govora tijela. Učenici su dobili karticu s nazivom emocije te su ostalim učenicima trebali izrazima lica, pokretima tijela i gestikulacijom prikazati emociju.

Druga aktivnost pomogla je učenicima da bolje razumiju osnovne emocije i prepoznaju njihove različite intenzitete kroz izradu osobnog kotača emocija. Učenici su izradili svoj kotač emocija birajući boje kojima će izraziti svoje emocije.

Treća aktivnost održala se izvan učionice. Cilj je bio razvijanje senzorne svijesti i osnaživanje timske suradnje među učenicima istraživanjem različitih tekstura u prirodnom okruženju. Učenici su vježbali prepoznavanje tekstura dodirom i komunikacijom sa članovima svoje skupine. Dobili su zadatak pronaći u prirodi predmete različitih tekstura (glatke, hrapave, ljepljive, bodljikave, mekane, suhe). Član skupine koji ne sudjeluje u potrazi, s povezom na očima pokušava pogoditi predmete koje su pronašli članovi njegove skupine.

Učenici su s velikim interesom sudjelovali u svim aktivnostima radionice te su pokazali iznimnu angažiranost i suradnju.

Adrijana Baus – član Tima za darovite učenike i sudionica Erasmus projekta

Sandra Sinković – član Tima za darovite učenike i sudionica Erasmus projekta